fredag 10 maj 2013

Skit väder.

Ser bilder från södra Sverige där de har kring 20 grader varmt medans vi här har regn och 5 små plusgrader. Mår så psykiskt dåligt, vill också ha sol och värme. Nedrans att vädret ska påverka nå så jävulskt. 

Iaf, har fixat lite viktiga uppgifter och papper idag men var lite svårt att få tag på vissa eftersom att det är klämdag och många är lediga. Får ta tag i resten till veckan om de inte ringer om nå jobb. Ska försöka få tag på gubben som har hand om bemanningen på måndag och säga att jag faktiskt är LASad och att de då ska hålla mig med jobb, banne mig. Det kan till och med vara så att jag nu gått över till att vara tillsvidareanställd! Bra för mig och synd för dom hehe. Blir bara så förbannad att de inte har någon koll alls, och att inte jag har de för den delen heller.

Allt känns annars så fruktansvärt bra med lägenhet, Skellefteå och vänner. Det är just de att de känns som jag på något sätt har lurat mig själv med att säga upp mig från ett jobb som jag trivdes så bra med och gått till något som jag inte har en aning om hur allt fungerar. Antar att de är såhär för de flesta när man går från ett jobb till ett annat men jag känner mig så otroligt lurad när de inte har koll på mina LAS dagar vilket kanske gör att jag förlorar flera arbetsdagar och framför allt en fast och stadig inkomst. Förhoppningsvis löser sig det till på måndag!

Ikväll är de riktig fredagsmys! Taco, mys och kanske lite chips. Tur att min finaste alltid finns och gör att dessa små skitgrejer försvinner ut i rymden.

Inga kommentarer: