onsdag 22 maj 2013

Matförgiftning

Igår till lunch åt både jag och Svante samma matlåda. När jag slutade kring 15 så började jag må otroligt illa och det hettade i hela kroppen. Det var med stor möda jag drog cykeln hem från sjukhuset, det gjorde så ont i magen i varje gupp jag körde i så jag fick lov att gå istället. Sen hämtade jag Svante på jobbet som ungefär kände samma sak. Väl här hemma innan ett stopp på affären så däckade vi båda i soffan och låg där resten av kvällen.

Har aldrig mått så dåligt som igår och inatt. Kräkts och haft feberfrossor, usch. Idag skulle jag iaf ha haft min sista inskolningsdag på avdelning 7 men stannar hemma och kurerar mig så jag slipper gå hem från jobbet istället. Ska försöka få tag i chefen där så jag kanske om de går, får inskola mig imorgon istället.

Ska försöka se hur de går att äta nu, har inte ätit sen igår till lunch och de gjorde mig sjuk... Är lite skeptisk till mat just nu men ska testa iaf :)

Inga kommentarer: