torsdag 23 maj 2013

På krigsstigen...

Har en spänningshuvudvärk från helvetet. Det gör så jävla ont att jag gråter, i måndags började den smått smyga sig in och göra sig värre och i förrgår och igår hade jag skit ont i hela ryggen och nacken. Värken i nacken är värst, den går hela vägen upp i huvudet, ända upp till den första ryggkotan, fyfan. Saknar sjukgymnasten i Lycksele nu.... Måste hitta en bra här med, och möjligtvis en bra massör också så jag får bort alla knutar som finns i min rygg. Funderar på att åka till vårdcentralen imorgon men tror inte de gör så mycket mer än klämmer och känner och skriver ut antiinflamatoriskt. 

Ska nu springa ner i tvättstugan och byta tvätt... Svante är som vanligt och roar sig medans de känns som jag gör allt... Visst att han får vara med sina kompisar, men när han inte har plockat upp en jävla flyttlåda på mer än en månad som han sagt han han ska göra lika längre, blir man rätt så jävla förbannad, både på lådan som bara står och på honom.

Pysslade igår och gjorde denna fina till Svantes lillasyster som äntligen klarat av skolan, grattis!

Inga kommentarer: