tisdag 7 juni 2011

7 juni

Godkvälls!

Ikväll har jag och Valentina varit ute och sprungit och varit så duktiga. Det var riktigt skönt att få röra på sig och jag kan ju inte klaga på vädret något denna vecka, ser ut att vara kring 27 grader hela veckan och jag kan inte annat än att älska det.

Imorgon är jag ledig och jag ska tvätta och mellan varven i tvättstugan ska jag sitta och njuta på balkongen i solen och kanske unna mig en glass eller köpa vattenmelon, kostar 5 kronor på stor ICA, blir nog det!

Försökte boka massage tid för min dumma rygg men tyvärr hade hon ingen tid förrän nästa torsdag... Så vi får se, kanske kan fixa tid hos någon sjukgymnast istället och då borde de gå på högkostnadskortet också, vi får se men något behöver jag.

Snart är det fredag och då åker jag till Skellefteå!!! Wieho, ska se när lillebror tar studenten, äta gott, vara med vänner och bara må, att vädret är kung är bara ett stort plus!

Och ikväll är det balen! Såhär fina var Jenny och Stigge för ett år sedan :)

Inga kommentarer: